- Bezkosztowa anulacja zabiegu SPA możliwa jest najpóźniej na 6 godzin przed zarezerwowanym terminem. W innym przypadku Gość zostanie obciążony 50% wartości zamówionej usługi.
- Aby zapewnić Państwu maksymalny komfort prosimy o przybycie 10 minut przed planowaną wizytą. W przypadku spóźnienia się na zabieg czas spóźnienia zostaje odliczony od łącznego czasu zabiegu.
- Przed zabiegiem prosimy o zgłoszenie kosmetologowi/masażyście/fizjoterapeucie ewentualnych przeciwwskazań do pewnych zabiegów (ciąża, laktacja, choroba nowotworowa, alergie, klaustrofobia, żylaki, choroby układu krążenia, choroby skóry i skaleczenia, gorączka, choroby zakaźne, zażywane leki, witaminy, itp.).
- Prosimy Gości hotelowych o przybycie w szlafrokach i pantoflach (do odebrania w recepcji SPA).
- Gościom hotelu na czas wizyty w SPA zapewniamy korzystanie ze szlafroków, ręczników i pantofli.
- Prosimy o nieprzynoszenie ze sobą telefonów komórkowych, biżuterii i innych wartościowych przedmiotów.
- Prosimy o niespożywanie posiłków w czasie krótszym niż 1 godzina przed zabiegiem na ciało/masażem ciała.
- W celu optymalizacji działania zabiegu prosimy o korzystanie z basenu, jacuzzi i saun przed zabiegiem, nie bezpośrednio po nim.
- Wellness & SPA & Physiohealth jest miejscem relaksu i odprężenia, dlatego prosimy o nieużywanie telefonów komórkowych i wyrobów tytoniowych na terenie SPA oraz niespożywanie alkoholu bezpośrednio przed wizytą w SPA.
- W przypadku niestosownego lub agresywnego zachowania personel SPA przerwie zabieg i naliczy pełną opłatę za zabieg.
Zapraszamy tel.: 18 20 24 518 lub 18 20 24 510 wew. 58